05 noiembrie 2011

Hello!

Wow ... a trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe blog ... sa va zic ce s-a mai intamplat din iulie...
A trecut Sighisoara Medievala (dupa mine un real succes). Am jucat in spectacolul Merlin, cine a vazut spectacolul am fost unul dintre spiritele negre... de la sighisoara m-am ales cu un genunchi fracturat si labele picioarelor luxate dar nu ma plang ... a fost o experienta minunata  (anu` viitor Sighisoara Medievala tot noi o vom face si se zvoneste ca va tine 10 zile) ... cu ordinul am fost in multe festivale medievale prin toata tara si in afara tarii. Am fost pe la munte ... si pe la multe petreceri .
Intre timp a inceput clasa a XII-a (ma rog imediat se sfarseste primul semestru). Mi se pare alarmant de usor. Variantele la romana mi se par usoare, la economie iarasi este usor (trebuie sa inveti cateva formule restu este chiar logic) la engleza nu ai cum sa pici. Cel mai firica imi este la istorie (care o am obligatorie) si ma sperie ca nu prea retin toate datele. Sper sa trec cu brio de acest test si sa intru la facultatea care mi-o doresc. Tot la scoala au inceput celebrele certuri pentru pozele de promitii, albume, rochii etc. Eu sincer m-am saturat de certurile astea ... mi-am dat seama ca am niste colegi extrem de imaturi.

Voi ce ati mai facut din vara pana acum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa vedem ce ai de spus ...