28 decembrie 2009

De Ce?

Zilele trecute am completat un chestoinar, iar la un moment dat mi s-a pus intrebarea "Care este cea mai iritanta intrebare pentru tine?"
Dupa parerea  mea, cea mai iritanta intrebare este "De ce?". Daca vrei sa enervezi pe cineva, intreaba intruna "De ce?", si cu siguranta la un mament dat, destul de repede, v-a ceda.

Desi acest "De ce?" mi se pare foarte iritant, am scris o ... o poezie cu vers alb, cred, care contine multe de ce-uri. Aceasta poezie se numeste "De ce?" si suna asa:

De ce trebuie sa indur, cand pot ocoli durerea?
De ce trebuie sa sufar, cand pot sa ma distrez?
De ce trebuie sa caut ceva ce e in fata mea?
De ce trebuie sa ma chinui pentru un lucru atat de usor?
De ce trebuie sa fie atat de multe "De ce"-uri?
Pur si simplu,
De ce?

Ce parere aveti?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa vedem ce ai de spus ...