02 ianuarie 2010

La Multi Ani!

Wow! 2010!

Nu pot sa cred ca a trecut atat de repede un an. Daca stau sa fac o retrospectiva a anului 2009, imi dau seama ca am realizat foarte putine lucruri. E adevarat ca 2009 a fost unu` din cei mai frumosi ani de pana acum, asta pentru ca am cunoscut niste persoane deosebite la care tin foarte mult.2009 a fost presarat si cu multe certuri. M-am certat cu multi asa zisi prieteni, dar , din fericire,  mi-am dat seama ca ei nu tineau la mine nici cat negru sub unghie. Ii multumesc lui Dumnezeu ca a fagaduit sa cunosc niste persoane extraordinare care mi-au deschis ochii si mi-au aratat cat de prefacuti au fost acesti "prieteni" ai mei.

Pentru 2010 nu mi-am facut un plan. Cel mai muult si mai mult, vreau ca toata familia mea si toti prietenii mei sa fie sanatosi, ca dupa accea le rezolvam noi pe toate.

La mult ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa vedem ce ai de spus ...