28 ianuarie 2010

I miss you ...

Astazi venind de la Sovata si uitandu-ma pe geam la luna (era deja intuneric), mi-au venit in minte foarte multe secvente frumoase care s-au intamplat vara trecuta, si mai ales flash-uri cu o anumita persoana foarte draga mie. Din pacate acea persoana a disparut din viata mea, iar de vina sun si eu. Nu am stiut sa tin langa mine o asemenea persoana si am indepartat-o. Acum sufar pentru gresala mea si traiesc cu speranta ca intr-o zi ne vom revedea.

Iti multumesc pentru toate clipele frumoase petrecute impreuna. A fost ceva ce nu se poate exprima in cuvinte. Din pacate imprejurarile ne-au impins ca noi sa luam pe cai diferite. Asta e! CIne stie poate destinele noastre se vor intersecta iar undeva in viitor, si poate atunci vom lua acelas drum.

I miss you...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa vedem ce ai de spus ...