01 februarie 2010

Februarie

Doamneeee cat de repede a trecut o luna din 2010. Parca ieri petreceam inceputul anului si acum constat ca au trecut 31 de zile. 31 de zile in care am facut ce? M-am distrat (cat mai ramasese din vacanta) si apoi am invatat pe rupte (pt. ca mai nou profesorii dau note in ultimele 3 saptmani nu in timpul anului).

Luna februarie m-am prin citind Morometii, care apropo e o carte buna si comica (pentru cei care nu au citit-o), iar de maine in colo ma va prinde schiind pe cine stie ce partie, da cred ca la Toplita ca valea prahovei e prea aglomerata.

Nu stiu voua, da` mie mi se pare ca timpul trece mult prea repede si nu mai avem timp sa le facem pe toate. Alta data aveam timp sa ma duc la scoala sa-mi fac temele sa ies in oras, sa ma distrez si dimineata eram fresh. Acum trebuie sa aleg intre teme si iesit in oras (care bine inteles in majoritatea cazurilor aleg varianta 2 :P) si cand ajung acasa sunt obosita de parca am impins vagoane.

Voua nu vi se pare ca timpul parca s-a comprimat?

3 comentarii:

  1. Nu s-a comprimat timpul, s-a lărgit sfera noastră de hobbyuri. Ah, şi nu mai ştim să ne împărţim între toate. Ba facem prea multe teme, ba ieşim prea mult afară :D

    RăspundețiȘtergere
  2. si e din ce in ce mai aiurea deiu' ca acum cu oraru asta nou... iti vine sa le dai in cap cu el :P... sa vedem cum va fi

    RăspundețiȘtergere

Sa vedem ce ai de spus ...