20 februarie 2010

Melancolie

E sfarsit de februarie, ploua si stau singura in camera mea. Am impresia ca este o ploaie din aceea de sfarsit de August, care imi trezeste un sentiment de melancolie. Stau si imi aduc aminte de toate lucrurile frumoase petrecute vara trecuta. Dintr-o data imi vine un dor nebun de o noapte calda de August, petrecuta cu cei mai buni prieteni ai mei. Am sta si am povesti, am canta, am spune bancuri, am  iesi afara si cand ar fi distractia mai mare, ar incepe sa ploua cu stropi calzi. Iar noi ... noi in intunecimea noptii, am sta, si am face dragoste cu ploaia, si am fi cei mai fericiti din lume.
In scurt timp imi dau seama ca lucrul acesta poate nu se va intampla nici o data, si ma trezesc din visat cu dorinta de a vedea un fluturas. Urmatoarea clipa zaresc un fluturas (de hartie) care s-a asezat gingas pe frunza uneia dintre flori. Aceasta gingasa minune a naturii ma face sa zambesc si sa imi doresc cu desavarsire sa vina vara, pentru ca acum, mi-am dat seama si stiu ca visele si dorintele pot deveni realitate

5 comentarii:

  1. A meritat sa-mi aman somul cu 10 minute sa-ti vad postul...eu am o intrebare.. nu poate fi si maine sambata?

    RăspundețiȘtergere
  2. @ S.M. Daca vrei si iti doresti poti ca fiecare zi so o transformi intr-o sambata.
    Trebuie sa invatam sa ne traim viata ca intr-o eterna sambata.

    RăspundețiȘtergere
  3. lucrurile stau cateodata asa cum ne dorim... Scrie undeva ca uneori lucrurile se rezolva prin metode prin care noi nu gandim sau nici nu putem sa ne imaginam... Cu adevarat superb postul

    RăspundețiȘtergere
  4. imi cer scuze.. am vrut sa zic ... Ca unoeri nu stau asa cum ne dorim :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Azi ti-am recitit postul si m-au incarcat aceleasi sentimente ca si prima data cand l-am citit...

    P.S dorinta mea se indeplineste... maine e sambata

    RăspundețiȘtergere

Sa vedem ce ai de spus ...