15 februarie 2010

Ce-mi place

Am stat si m-am gandit la lucrurile ce imi plac si ma fac fericita, si mi-am propus sa-mi fac o lista. Spre surprinderea mea a iesit destul de lunga:



·     Muntele
·     Caii
·     Soarele
·     Verdele
·     Rosu
·     Trandafirii galben portocalii
·     Prietenii
·     Cainii
·     Copii
·     Vara
·     Schiul
·     Cantecul Pasarilor
·     Muzica
·     Festivalele Medievale
·     Minunile Naturii
·     Cand Ninge
·     Kinder Delice

  Se pare ca multe lucruri ma fac fericita. Sincera sa fiu, cand am inceput sa fac aceasta lista nu ma asteptam la atat de multe elemente. Ma asteptam la 3,4,5. Ma bucur sa am facut asta .Ma bucur ca am constientizat ce ma face fericita, si sunt sigura ca mai sunt elemente ascunse prin mintea mea, nerbdatoare sa iasa la iveala si sa ma faca fericita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa vedem ce ai de spus ...