15 februarie 2010

Eu si Blogul!

1. Cat din viata personala expui scriind pe blog?

Din viata personala nu-mi ia prea mult. Imi place sa scriu si sa imi exprim public parerile. Pot spune ca intr-o mica masura blogul face parte din viata mea personala.

2. Cu ce iti dauneaza blogul?

Hmm ... Nu stiu daca imi dauneaza cu ceva. Poate doar cu timpul petrecut in fata calculatorului in loc sa fac alt ceva.

3. Cu ce te ajuta blogul?

Blogul ma ajuta sa vad si sa inteleg perspectivele celorlati si intr-o oarecare masura ma ajuta sa stiu cum sa vorbesc si sa ma comport cu altii.

4. Ce reactii permiti?

Permit toate reactiile in afara de cele impertinente si cu exprimare obscena. Consider ca fiecare are dreptul la o opinie si si-o poate exprima in ce mod doreste, dar nu permit cuvintele obsecene.

5. Care ti-e rutina de blogger?

Hmm ... Nu am o oarecare rutina. Pe blog scriu atunci cand am o idee sau un subiect pe care vreau sa il ipartasesc cu cititorii mei. Asta insemnand ca poate aparea cate un post in fiecare zi sau o data pe saptamana sau pe luna. Depinde de inspiratie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa vedem ce ai de spus ...