12 mai 2010

Presimt


Presimt.
Presimt cum mâinile tale suave
trec prin păru-mi încâlcit
de soartă.
Mă uit spre soare şi râd –
Eu nu am inima în cap.
În miez de noapte,
mă uit la stele
şi simt cum sufletu
mi se umple de stele.
Am stele în suflet
şi căi lactee.
Stau şi mă uit la lună
cum îşi varsă peste mine
aiurita ei privire,
şi, printre stele, se strecoară
un fior de moarte.
Incep să râd.
Ce este moartea?
Un măr roşu de sânge
care putrezeşte când vrei să-l muşti.
Presimt.
 Presimt cum mâinile tale suave
trec prin păru-mi încâlcit
de soartă.
Mă uit spre soare şi râd –

2 comentarii:

  1. imi plac versurile tale, te pricepi sa creezi din cuvinte imagini neasteptate! felicitari! trebuie sa ai mai multa grija la ortografie; chiar si dupa ce ai postat poti sa revii pentru corecturi! inca o data felicitari pentru originalitate!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Donca Iti multumesc. Inseamna mult pentru mine.

    RăspundețiȘtergere

Sa vedem ce ai de spus ...