06 septembrie 2010

La plimbare

Ieri am fost cu sora-mea si cu Ali la gradina zoo; unde am vazut ce-a mai tare chestie ever.

Dar sa o luam cu inceputu`.Ajungem noi la gradina zoo, ne luam prostii ca de obicei (inghetata, vata pe bat, pocorn), si o luam la plimbare prin zoo. Nimic extraordinar ... e aceeasi gradina zoo si aceleas animale ca acum multi ani cand mergeam cu ai mei. Ne plimbam noi ce ne plimbam si ajungem in zona caprioarelor. Acolo o caprioara astepta la gard sa vina vizitatorii sa-i dea de mancare. Noi la inceput i-am dat frunze ...dupa aia caprioara a tras la popcorn-u` meu. I-am dat popcorn ... din mana ... da` ia vroia direct din cutie:)) asa ca am varsat pocornu pe jos ca nu cumva sa mance si cutia de carton. Dupa ce a treminat popcornu` s-a dus la o familie (mama, tata si fetita) care i-a dat fructe si legume. La un moment dat fetita a vrut sa-i dea si ea un mar caprioarei; si intre timp ce tatal ii arata fetitei cum sa-i dea marul ca sa nu o muste, caproiara smechera i-a "furat" ghiozdanul omului unde avea toate bunataturile :)):)):)):)) Din fericire pt. el caprioara nu apucase sa traga ghiozdanul in tarc si la recuperat. Faza ce-a mai tare a fost la sfarsitul vizitei noastre unde am vazut la propriu faza "Ma pis in gura ta!" Sa va explic. Eram in zona felinelor. Mai exact in zona unde sta leopardul si pantera. Ce le desparte una de cealalta este doar un gard de sarma. Dupa ce si-au facut siesta, cele 2 feline au incepu sa se joace. La un moment dat ele s-au oprit intr-un colt (cel dinspre public). Pantera s-a intors cu spatele la leopard si si-a ridicat coada, iar leopardul a inceput sa o miroasa la fund. Uitandu-ma la faza asta, eu am intrebat de ce o mireoase in fund, iar in secunda 2 pantera s-a pisat pe leopard, care tocmai ce isi descisese gura :)):)):)):)) Bine inteles ca am pufnit in ras.

Dupa plimbarea pe la zoo, am mers la un prieten sa povestim, apoi pe la bastion, unde am vazut clipuri comice, printre care si Manelist vs Bustean (e supar tare), apoi am mers pana la mine acasa sa mancam un pic, iar apoi eu Ali si sora-mea ne-am dus la o terasa unde ne-am intalnit su prietenii mei de la bastion, si nu numai, si am stat si am baut bere, am glumit, am povestit, si am jucat table :P:P:P
Uite pe cele 2 feline:

                                                                                                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa vedem ce ai de spus ...