12 septembrie 2010

Buy buy vacanta!

Astazi e o zi naspa pentru mine; nu stiu de ce ... daca de 3 zille incoace pana azi dimineata am petrecut incontinuu, acum ma simt de o data, sad. Nu stiu de ce... de fapt stiu, dar nu vreau sa intru in detalii.

Inainte sa incep sa scriu, ma gandeam ce bine mi-a mers in ultimele 2 saptamani. Dintr-un party intr-altu. Dar cu toate astea a lipsit ceva... ceva care sa ma unga la corazon :P:D (cum zice Ali).

In momentul asta, ma simt atat de sad, incat mi-am uitat ideiile :)):)):)):))

Uite cum imi petrec eu ultimele clipe de "libertate" ... stand in fata calculatorului, plangandu-mi de mila. Bine am ajuns :)):)):)):))

Mai vreau vacantaaaaaaaaaaa ......... mai vreau petreceri ......... nu vreau sa ma duc pe 7:30 la scoala :((:((:((:(( De ce nu pot sa intorc timpul si sa inceapa din nou vara :P:D:D:D:D:D

Un comentariu:

  1. Din pacate incepe scoala dar eu prives lucrurile din alta perspectiva: daca nu incepe nici nu se termina deci mult succes in noul an:D!

    RăspundețiȘtergere

Sa vedem ce ai de spus ...