04 septembrie 2010

O zi obijnuita cu Ali

Ali este cea mai buna prietena a mea si in acelas timp cea mai "nebuna".

 O zi obijnuita petrecuta cu ea incepe pe YM. Inca de la ora 00:00 noi stam de vorba. Despre ce? Sincer  nici eu nu stiu :)):)):)) Conversatiile noastre foarte inteligente tin, de regula, cel putin pana la 2 noaptea, cand eu cedez si ma culc. Dimineata (asta insemnan cam pe la ora 2 dupamasa),ne trezim, si ne sunam sa ne intalnim la o cafea. Asta se intampla ori la mine acasa, ori la ea. Facem cu schimbu`. O data la ea, o data la mine(maine .... adica azi vine la mine :P:P:P). O data vazute inpreuna, incepem sa ne "dezlantuim". La inceput suntem mai timide ... si doar povestim ce s-a mai intamplat in cele cateva ore in care oricum am dormit... apoi incepem sa facem glume si sa radem de cine si ce apucam, iar apoi incepem si ne prostim si facem cam tot ce ne trece prin minte. A era sa uit sa spun ca radem si radem si radem de nu ne mai oprim . Apoi plecam pe undeva prin oras, unde continuam sa radem si sa facm glume . Seara cand ajungem si noi pe acasa .... deschidem calculatoru` intram pe YM si povestim si radem de cele intamplate si radem si iar radem.

Cam asa imi petrec eu zilele cu cea mai buna prietena a mea. :P:D

Am mentionat cumva ca radem foarte mult? :)):)):)):))





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa vedem ce ai de spus ...