05 septembrie 2010

Nu-i de mirare ... doar suntem NOI

Weekend-ul asta in Tg.Mures se tine festivalul sau expozitia (nici nu stiu cum sa-i spun) canina. Unde eu inpreuna cu colegii mei din Ordinul Cavalerilor Lup, am participat cu un mic spectacol.

Dar inainte de asta m-am intalnit, bine inteles, cu Ali. Pana la urma nu a mai venit la mine,ci am mers acasa la un prieten. Acolo am stat cateva ore in care ne-am prostit si ne-am jucat cu Biju (catelu), apoi ne-am dus spre cetate, unde se tine festivalul. Acolo ne-am intalnit cu sora mea si am inceput sa ne plimbam prin cetate, apoi ne-am dus la bastion, unde este si sediul ordinului. Dupa ce am mai hoinarit noi pe la bastion lu` Ali i-a venit ideea sa mergem la Auchan. Zis si facut. Ne-am dus in centru ... am luat un bus, pe naspa bine inteles si ne-am dus la Auchan. De ce ne-am dus noi acolo? Ca sa luam de mancare la hamster :)):)):)) Ajungem noi acolo, luam mancare pentru hamster, intre timp Ali si-a mai luat si o oja albastra, eu ceva de mancare si ne-am intors inapoi in statie. Aici, de regula, busu face pauza cam 5 min. Intre timp noi intram in bus, la care sora-mea isi scoate si ea oja, sa ne arate ce culpare tare are. Tot discutand despre oje, ce-mi trece mie prin cap... daca tot busu sta si nu e nimeni decat noi, hai sa o fac pe sora-mea cu oja pe unghii. Zis si facut. Chestia e ca pana ce am terminat au mai venit persoane in bus, iar Ali se prapadea de ras. Pe bus 2 tipi ne-au abordat foarte cu tupeu. Adica ne puneau intrebari idioate... ca ce e aia bautura si chestii total aiurea. Cand am coborat din bus tipii ne-au facut cu mana iar Ali nu s-a putut abtine si a facut si ea. In foarte scurt timp am ajuns din nou la bastion unde am inceput repetitiile pentru Dog Show. Dupa ce am repetat de cateva ori, am asteptat sa intram in "scena". Spectacolul a fost super. (o sa arat si poze cand o sa am). Dupa spectacol m-am despartit de Ali, iar eu cu sora-mea am mai stat un pic si dupa aia am plecat si noi acasa.

Cam asa mi-am petrecut ziua de azi. Cred ca e de la sine intels ca am ras si ne-am distrat si ne-am prostit tot timpu`. :P:P:P

Later edit: Am uitat lucrul cel mai important; si acela ca Ali si-a prins degetu intre usi cand prietenul nostru ne-a dus la cetate :)):)):)) Asa ii s-a unflat :)):)):))






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa vedem ce ai de spus ...