14 ianuarie 2011

Intrunirea blogarilor

Tocmani ce am venit de la asa zisa "intrunire a blogarilor". A fost foarte tare. In sfarsit am cunoscut si eu oameni care chiar inteleg ce este aia blog. :)):)):))
La inceput cand m-am hotarat se merg la aceasta intrunire, am fost un pic reticenta. Nu stiam la ce sa ma astept. Mi-am imaginat ceva de genu ca o conferinta de presa. Dar spre surprinderea mea nu a fost asa.Nu am fost extraordinar de multi, dar nici putini. Nu stiu exact cati am fost, dar in orice caz peste 10 :P A fost foarte tare. Am vorbit de toate de la de ce scriem pe blog pana la cum poti face bani din blogging.  Pot spune ca am fost placut surprinsa. Abia astept urmatoarea intrunire :P:D

5 comentarii:

  1. Cu siguranta vor urma si altele,la fel de reusite :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Data viitoare facem si poze...sa avem ce pune pe bloguri :-D :-))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa mai avem ocazia sa ne intalnim si sa discutam :)
    bun...incet incet incep sa dau de cei ce au fost prezenti la intalnire ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Mistocala Daca intri pe blogu lu lenesu la pstu in care "ne-am in inscris" gasesti blogurile cam la toti care am fost acolo :P:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Am rezolvat :P Gasesti la Blogroll pe blogu meu :p

    RăspundețiȘtergere

Sa vedem ce ai de spus ...