26 ianuarie 2011

Profesori

Au si profesorii astia o tactica ceva extraordinar. Pe langa ca se cred cei mai tari din parcare, atotstiutori si pe langa ca nu dau note atunci cand trebuie, au un stil de a strica medii ceva fantastic. Pe profesorii astia la sfarsit de semestru ii tot macina o problema si una destul de mare. Au burta cam mare si nu stiu cum sa faca sa mai scape de ea si atunci ce le trece lor prin capatana hai sa le mai dau iubitilor mei elevi niste note. Si uite asa astazi m-am trezit eu cu vreo 7 note primite din marea generozitate a profilor. Da sa nu va  inchipuiti ca au fost note de 9 si 10 nu nicidecum notele au fost de 6 si 7. Si uite asa in ultima saptamana din primul semestru mi s-au stricat 4 medii care erau concepute in asa fel incat sa fie de cel putin 9. Plus ca la una din materii nici pana in ziua de astazi nu mi-am vazut teza unde am luat o nota nu chiar buna si unde sunt mai mult ca sigura ca daca as vedea-o, nota ar creste cu cel putin 1 punct daca nu 2 (stati linistiti ca  i-am facut scandal la profa si daca nu mi-o aduce pana vineri ma duc la director si pana la urma tot o sa imi vad lucrarea). Deci cum spuneam au profesorii astia o tehnica ceva de nedescris.

4 comentarii:

  1. Si daca ne gandim si cum predau(asta cand predau) ne ia cu dureri de cap. Si asa se duce generatia tanara de rapa. Pentru ca sunt niste nesimtiti bineinteles, ca doar nu sunt de vina stimatii domni profesori...

    RăspundețiȘtergere
  2. Unii dau note din burta intr-adevar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Te sustin in tot ce ai scris:)) Cum s-a terminat,ti-ai vazut teza?

    RăspundețiȘtergere

Sa vedem ce ai de spus ...