16 ianuarie 2011

Psihologie

De vreo saptamana ma pregatesc pentru olimipiada de psihologie, faza pe scoala (nu stiu de ce se mai face faza pe scoala, dar ma rog). Olimpiada e joi si jur ca nu mai pot invata.Am invata tot despre ratiune, gandire, imaginatie etc. Deja ma doare capu. Stiu ca e vina mea. Doar fac ceea ce fac de fiecare data: invat pe ultima 100m. Sper ca profa sa ma treaca la judeteana si pt aia promit ca o sa invat de mai in timp. :P:D


Ps. Daca va trebuie ceva informatii despre psihologie intrebati-ma ca sigur in momentele astea nu stiu sa va raspund :)):)):)):)):))

2 comentarii:

  1. Mna,ma regasesc :D La fel ca si tine,ma trezesc inainte cu cateva zile (sau nopti) inainte de un examen important ca nu am invatat nimic. Dar,am ajuns la concluzia ca invat mult mai bine cand sunt sub stres,m-am obisnuit :) Mult succes la olimpiada,sa ne tii la curent!

    RăspundețiȘtergere

Sa vedem ce ai de spus ...