18 ianuarie 2011

Straniu ...

E ciudat. E foarte ciudat. Astazi m-am trezit cu o energie neobisnuita in mine; asta dupa doua nopti de cosmaruri.
Ma trezesc, ma imbrac, si plec spre scoala.Afara ninsese putin. Arata de parca era foarte mult praf pe jos. Ati vazut vreodata o camera in renovare, cum pe jos e un strat fin de praf alb? Ei asa era si astazi de dimineata. Ajung la scoala si dupa doua ore de vegetat vine ora de romana in care ma enervez. In teza recorectata in loc sa-mi dea 1 punct in plus fata de nota initiala imi da doar 0,60 si imi da 6 pe un eseu cu doua greseli, la care una nici macar nu era gresala si nu cred ca alea 2 greseli valorau 4 puncte. Ma duc fain frumos la profa sa o intreb de ce mi-a dat nota pe care mi-a dat-o, iar ea se face ca nu ma vede si aude. O mai intreb de doua ori si aceeasi reactie primesc din partea ei. Bine inteles ca ma enervez (ce voi na-ti face-o?), ies afara si o fac in toate felurile. Afara ma enervez si mai tare ca era frig si ceata. In momentele alea tot ce imi doream e sa iasa soarele si sa ma incalzeasca.Nu trec 5 minute si soarele straluceste neobisnuit pentru vremea care era.
Nu stiu ce s-a intamplat; daca eu am facut asta sau pur si simplu a fost o coincidenta; dar in orce caz a fost straniu.

2 comentarii:

  1. Stiu cum ii sa te ignore profa... si eu am patit la fel, cat despre evenimentul din curtea scolii...cine stie, "poate esti un fel de batman" :)):))

    RăspundețiȘtergere
  2. =))=))=)) Ali normal ca sti cum e cu profa doar esti in aceasi situatie :)):)):))

    RăspundețiȘtergere

Sa vedem ce ai de spus ...