08 februarie 2011

Sentimente

Ce-s si cu sentimentele astea ...

Ieri mi s-a intamplat ceva, sa zicem ciudat. Ieri un prieten de incredere a reusit sa ma dezamageasca in asa fel incat sa imi pierd increderea in el. Nu are importanta din ce motiv. Ideea e ca dupa ce am aflat "fericita" veste, am fost foarte nervoasa (ceva ce nu mi s-a mai intamplat de mult... eu ma enervez foarte greu). Am fost in starea asta cateva ore. Imi venea sa distrug tot ce vedeam in fata ochiilor (ii multumesc lui Dumnezeu ca m-a invatat ce-i aia auto-control). Dupa cateva ore, m-a sunat un prieten care a vrut sa stie ce mai fac, el nestiind de incident. Dupa ce am terminat conversatia (si trebuie sa mentionez ca nu am vorbit despre ceva deosebit care sa ma inveseleasca), am fost cea mei fericita din lume. Nu ma intrebati de ce, ca jur ca nu stiu. Fericirea asta am avut-o si astazi. Am avut o energie in mine, ceva neobijnuit pentru perioada asta care de obicei este perioada de recuperare dupa vacanta de vara :)):)):)):))Vara am foaaaaaaarte multa energie pe care nu ma sfiesc sa o folosesc :P:D

Deci si prin urmare ... sentimentele astea se manifesta tare ciudat si in momente si mai ciudate. Cel putin la mine :P:)):)):)):))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa vedem ce ai de spus ...