19 februarie 2011

Julien Tanase

Nu obisnuiesc sa fac chestia asta, dar citind mai multe articole pe aceeasi tema, am spus de ce nu.

Nu stiu cati dintre voi stiti ca la noi in Tg. Mures s-a imfintat o revista numita Blog@ru’ mureşean,   infintata de Julien Tanase, "care vrea sa fie un ajutor imprimat pe hartie pentru bloggerii activi din acest judet" Eu personal nu i-am dat prea mare importanta acestei reviste.
Astazi accesand blogul lui Lenesu sa citesc detalii despre meetingul de maine am dat peste o fraza in care se vorbea despre Julien Tanase cum improsca cu "fecale" in el in Mihai si in Henrich. Am inceput sa citesc posturile de la fiecare si comentariile interminabile facute de Tanase. In acele posturi nu condamna nimeni revista, doar se spunea ca deocamdata are mai multe minusuri decat plusuri. Dar Julien Tanase nu a putut accepta niste sfaturi (mie personal asa mi se par), asa ca a inceput sa comenteze despre toti blogarii si bla blauri. (cititi si voi daca vreti).
Am ajuns la concluzia ca acest om este foarte disperat. El ne spunea data trecuta cum a fost obligat sa nu mai scrie si chestii. Eu cred ca este disperat de publicitate si face orice ca sa o obtina. Ce a facut el zilele astea a fost in felul urmator: Tata crede ca are un copil perfect, pe care il duce la doctor doar ca sa vada oamenii ce perfect este, iar doctorul ii spune ca acel copil este bolnav. Iar in loc ca tatal sa ceara sfaturi, el incepe sa se certe si sa strige cum isi permite sa il faca pe copilul lui perfect bolnav. Cam asa vad eu lucrurile. Sunt un pic dezamagita ca un om aparent foarte inteligent (nu il cunosc nu pot spune ca este sau nu inteligent, dar cum spune si zicala, cateodata, aparentele insala), regurge la o astfel de metoda.

Sunt constienta ca in momentrul asta am facut reclama revistei, dar promit ca n-am sa o mai fac si a 2a oara, pentru ca pur si simplu nu merita.

4 comentarii:

  1. Multumesc pentru link. Pe mine ceea ce m-a deranjat este lipsa de tact cu care imprastia spamul in comentarii. Fara buna ziua, fara rugamintea de un link back, fara nimic. Atentionandu-l amical cu o singura fraza, s-a erupt vulcanul prostiei din el si bineinteles ca nu mi-a convenit sa devin tapul ispasitor si el sa scoata basma curata cu tot cu spamul lui. Cat despre revista, nu ma intereseaza :) E pentru nepretentiosi si l-am intepat ca sa arate si mai bine cat il duce capul.

    RăspundețiȘtergere
  2. ioi... ma voi toti scrieti de julien :)) eu i-am dat ignore.
    ia zi colega vii maine la meet?

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Henrich. Pe mine m-a deranjat aerele lui si cum face el pe victima.

    @ mihai Stai linistit ca a 2a oara nu mai scriu despre el sau revista. Bineinteles ca vin.

    RăspundețiȘtergere
  4. vai de mine, mare reclama ai facut revistei, de aia o trebuit sa renunte la el, ca numai facea fata la vanzari :))))))))))))))
    ahhhh, apropo, da tu cine mai ihesti ca nam auzit de tine ???

    RăspundețiȘtergere

Sa vedem ce ai de spus ...