09 februarie 2011

Invidie

Ce face invidia din om.

De 11 ani am o prietena care de cand o stiu ma invidiaza. Ma invidiaza pentru prietenii pe care ii am, pentru talentele pe care le am, dar mai ales pentru lumea in care traiesc si anume in lumea artei, tata si bunica si mai nou si sora fiind actori, mama deseneaza extraordinar iar strabunicul a fost pictor. Aceasta prietena s-a imprietenit cu un vechi amic de al meu. Nu am zis nimic. Fiecare isi face prieten pe cine vrea. Chiar nu am avut nici o obiectie. Insa ea a trebuit sa caute nod in papura si a inceput sa imi interzica sa mai vorbesc cu el si sa nu ii mai dau comenturi pe facebook. Prima data nu am bagat-o in seama, dar a doua oara nu m-am mai abtinut si i-am zis vreo doua. Tipa apoi s-a certat si cu amicul meu tot pe aceeasi tema, ca cica de ce e prieten cu mine. Cum s-a sfarsit nu stiu exact. Ce stiu e ca tipu ia zis ca  nare nici un drept sa se bage in viata lui si daca nu-i convine sa plece; si tipa a plecat.

Doamne ce poate face invidia dintr-o persoana si nu inteleg de ce, pentru ca tipa provine dintr-o familie chiar buna. Da nah ... asta-i viata

3 comentarii:

  1. Se intampla des sa patesti chestii de genu si nu va fi ultima persoana de genul asta cu care o sa ai tangente. :-D Cel mai bine e sa ii ignori...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Lenesu Stiu ca nu e ultima peesoana si n-a fost nici prima :P:D pot zice ca m-am obijnuit :P deja rad la faze de genu :P:))

    RăspundețiȘtergere

Sa vedem ce ai de spus ...