19 februarie 2011

La Zoo

Ieri am fost la gradina zoologia in plimbare cu Ali (prietenea mea)si jur ca a fost cea mai ciudata experienta din ultimul timp. Intru in gradina si ma duc la maimute. Ma aproprii de babuini si aia cand ma zaresc incep sa urle. Din cauza urletului extraordinar de strident ma retrag un pic intr-o parte. Atunci am observat ca in orice parte m-as fi dus babuinul m-ar fi urmarit. Dupa aceea m-am dus la mamimutelele alea mici (nu stiu cum se numesc), acolo aceasi poveste. Ne mai suportand sunetul am iesit afara si dupa cativa , mai multi, pasi am intrat la pesti, apoi la pasari, iar apoi la serpi. Ca niciodata serpii erau treji. Si plimbandu-ma pe acolo am vazut capul unui piton langa geam. M-am apropriat sa-l vad. Cum m-am apropriat pitonul a inceput sa deschida gura (eu eram foarte fascinata ca uite isi deschide gura), apoi am observat ca isi da chestia aia prin care respira la o parte (tot fascinata am ramas), apoi a incepu sa-si deschida gura mai tare si mai tare si mai tare. Atunci am inceput sa ma sperii (eu am o mica fobie la serpi), mai ales ca am vazut ca unul din colturile acvariului era crapat. Am iesit de acolo cat am putut de repede. Dupa ce am facut inconjurul gradinii am ajuns si la lei. M-am apropriat sa ii vad (pe timpul iernii sunt inchisi in custi mai mici si se vad printr-un geam). Leoaica se uita cine stie unde, iar leul in jos. In momentul in care m-am apropriat de geam leul m-a fixat cu privirea si a inceput sa isi arate coltii.Atunci am ajuns la concluzica ca daca animalele alea erau libere eu probail nu mai aveam ocazia sa va povestesc experienta asta.
A fost foarte ciudat. Dar sunt oarecum obisnuita. Ieri a fost luna plina , iar mie mi se intampla lucruri ciudate cand este luna plina. Dar ca acum nu mi s-a mai intamplat :P:D

2 comentarii:

Sa vedem ce ai de spus ...