05 aprilie 2011

De ce inselam?

Nu cred ca este cineva care sa nu stie despre celebrele divorturi ce au invadat media. Am sa ma axez pe cazul Oana/Pepe ce e mai simplu. Din cate stiu eu (ca nu prea ma intereseaza)Oana l-a inselat pe Pepe si el a cerut divort. Acuma de ce insala atat fetele cat si baietii? E destul de simplu ... Ambele sexuri inseala pentru ca vor, de obicei, ceva nou, din lipsa de pasiune sau ca sa iasa din rutina.
Acuma ce nu inteleg e de ce se face atata caz pe chestiunea asta. Adica si prietenul meu ma inseleat si stiu si cu cine si cand si nu m-am crizat. Nu m-am despartit de el din cauza asta. Nici macar un pretext nu a fost asta. Hai sa va zic un secret. Toti vom insela intr-o buna zi. Ca suntem casatoriti sau nu. Si e absolut normal.Si nu o spun eu asta, ci cei de varsta bunicilor mei. Pana si bunica mea e de parerea asta .Este o prostie sa te desparti, mai ales daca esti casatorit si ai si un copil, din simplul motiv ca te-a inselat. Desigur e neplacut sa afli ca partenerul nu ti-a fost fidel. Dar inainte sa iei o decizie intreaba-te daca nu cumva tu esti motivul infidelitatii.

2 comentarii:

  1. O singura fata m-o inselat, si nici macar o secunda nu m-am gandit sa mai raman cu ea dupa ce am aflat. Eu zic ca tine de respectul de sine...dar e doar parerea mea vad ca. :-)) Motivele astea de care zici tu sunt copilarii(ca e monoton, ca o are stramba, ca o are prea mare, ca nu ma satisface, ca vrea prea des, ca vrea prea rar, etc.) Depinde acum de caracterul fiecaruia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu eu am zis motivele astea ... da din pacate din astea se inseala (sau ma rog asta e pretextul). Eu nu zic ca nu m-ar durea daca partenerul meu m-ar insela si nu m-as desparti de el (cu fostu ii o alta poveste ... cu el nu ma interesa daca ma inseala sau nu :P). Si oricum la varsta noastra ne permitem sa luam astfel de decizii ... Da` cand esti deja casatorit si ai si un copil care v-a suferi mult daca parintii se despart, ar fi mai bine sa te mai gandesti ce faci si ar fi si mai bine sa mergi cu partenerul de viata la un pshiho-terapeut specializat in domeniu. (parerea mea :P)

    RăspundețiȘtergere

Sa vedem ce ai de spus ...