04 aprilie 2011

Ghidul Adolescentului

Astazi am trecut pe la biblioteca judeteana sa predau niste carti si sa vad daca gasesc si alte carti pe placul meu. Si plimbandu-ma pintre rafturi am dat de o carte care ma facut sa zabesc si dupa ce am rasfoito si m-am amuzat de niste ingtrebari cretine am decis sa o iau sa o citesc din scoarta in scoarta. Cartea este scrisa de Jane Goldman si de numeste "Sex ... ce? cum? de ce? ... Ghidul adolescentului"
Este o carte destinata adolescentilor care vor sa inteleaga schimbarile petrecute in timpul pubertatii si care vor sa fie initiati in ale sexului. Din pacate nu am gasit pe net o poza cu coperta cartii si poza la carte nu pot sa fac ca e cam distrusa (doar traim in Romania). Eu stiam cam tot ce scria in carte, dar am aflat si lucruri noi si interesante. Oricum o recomand orcarui adolescent care vrea sa se cunoasca mai bine si vrea sa stie ce ar trebui sa faca in timpul unui act sexual si care nu a avut cum ca afle aceste informatii din alte surse (desi asta-i mai putin probabil ca acum cam toata lumea a afla de internet si de puterea Google :P:D).

17 comentarii:

  1. Despre asta> http://en.wikipedia.org/wiki/Donkey_punch scrie ceva? :-))))

    RăspundețiȘtergere
  2. NU :)) nu scrie despre pozitii sexuale :)) e o care destinata adolescentilor inhibati. Explica despre pubertate despre fete si baieti despre boli transmise sexual,etc. cam tot ce ar trebui sa-ti spuna parintii sau profii de sexologie despre acest fenomen.

    Si asa ca picanterie spune si cum se pune un prezervativ cu gura:)):)):)):))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cartea asta...nu are si capitol cu Tips& Tricks? :-))

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru Tips&Tricks putem consulta Camasutra :-))

    RăspundețiȘtergere
  5. Da` deja trecem la avansati :-))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ba da ba da. Eventual ar trebui o carte sa fie "Sex for dummys" si alta "Sex for pro`s" :-))) Si eventual inca una "Perv`s book".

    RăspundețiȘtergere
  7. =))=))=)) Sex for dummys ... ce tu din prima ai stiut ce trebuie sa faci si nu ai avut nici o retinere? :)):)):))

    RăspundețiȘtergere
  8. Cel putin asa-mi apare la profilu` de facebook...ca is virgin. :-)))

    Acuma nu zic ca am stiut din prima ce sa fac...ca noa...n-ai de unde sa stii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Da de cand facebooku iti zice daca esti virgin sau nu :)):)):)):))

    cartea asta (ca sa revenim la carte) explica cam ce ar trebui sa faci tu pe acolo si raspunde la niste intrebari care la un moment dat toti ni le-am pus :P:-))

    PS. Daca vrei ti-o imprumut :)):)):)) ca tot zice facebooku ca esti virgin

    RăspundețiȘtergere
  10. :-)) Nu mersi. Prefer sa ma perfectionez "natural", nu din carti. :-))

    Facebooku` asta...da sa stii ca m-o intrebat multe fete: "Baby...chiar esti virgin?". Tot transpiram cand vedeam :-))))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma crezi ca vreau sa ma perfectionez "natural" sau ca tot eram ud cand eram intrebat daca chiar is virgin? :-))

    Pfoai ce de comentarii. Zici ca am fii pe messenger :-))

    RăspundețiȘtergere
  12. te cred ca tot erai ud cand erai intrebat de virginitate :)):)):))

    apai chiar ca parca suntem pe mess :P

    RăspundețiȘtergere

Sa vedem ce ai de spus ...