24 aprilie 2011

Fa-ti si tu blog

Am primit o leapsa de la Lenesu in care trebuie sa va conving pe voi cititorii mei (cati o-ti fi) fara blog, sa va faceti unul, si sa va explic avantajele lui.

Sincer nu stiu ce sa va zic ... eu, prima data,in 2008, nu mi-am creat blogul cu un scop; am fost doar curioasa sa vad ce e aia un blog si cum se foloseste.Pana acum am avut 4 bloguri, dintre care 3 personale si unu al scolii. 2 nu mai exista (sincera sa fiu nici nu mai stiu cum se numeau), a ramas doar asta si cel al scolii. De ce am avut atatea bloguri prsonale? pentru ca la inceput nu mi s-a parut nimic interesant ... nu aveam cititori, nu interesa pe numeni parerile mele ... deci de ce sa am blog? Dupa ce am sters primu blog, la vreo 2 luni mi-am creat altul ... de ce? nu stiu :)) care dupa un an l-am sters din gresala ... ups ... dupa micul incident am creat blogul asta, care nu stiu cat de vizualizat si citit este, dar nici nu-mi pasa, aici scriu in general despre mine si ce mi se intampla, dupa cum ati observat.

Ideea e ca in aceasta chestie numita blog iti poti impartasi cu lumea intreaga fiecare gand, fiecare fustrare, fiecare fantezie (de care vrei tu :P), orice si asta mi se pare cel mai frumos in a avea un blog.

Pein chestia asta nu cred ca v-am convins sa va faceti un blog ... da` sincer nici nu vreau sa fac asta ... daca vreunul dintre voi si-a facut blog, din cauza mea, ma bucur, dar pana la urma fiecare face ce vrea si isi impartaseste gandurile cum vrea si prin ce mijloc vrea.

Leapsa asta sa o preia cine vrea :P:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sa vedem ce ai de spus ...