03 aprilie 2011

De ce?

De cateva zile, desi am fost inconjurata in permanenta de prieteni si de persoanele dragi, m-am simtit al dracului de singura si de absenta. De ce? Ei la intrebarea asta nu mai stiu sa raspund. E un sentiment foarte ciudat sa vezi cum prietenii tai se distreaza si si tu razi si te distrezi cu ei, dar totusi te simti al dracului de singur si parca esti doar un spectator si privesti din afara corpului tau. Ali (cea mai bune prietena a mea, daca va mai aduceti aminte de ea :p) ar zice ca imi trebuie un iubit. Sincer ... nu. Adica daca tipu nui destul de inventiv incat sa nu fie monoton atunci mai bine nu (sunt pretentioasa stiu) cel putin decoamdata(ma rog asta o spun acuma da nu se stie ce-mi rezerva ziua de maine :P). Si oricum imi este foarte bine asa cum sunt acum, din punctul asta de vedere.

Dar totusi de ce ma simt atat de singura si de absenta?

2 comentarii:

Sa vedem ce ai de spus ...