08 noiembrie 2009

Conceptul meu despre viata.

Am fost de multe ori intrebata care este conceptul meu despre viata, si nu am stiut ce sa raspund. Am stat mult sa ma gandesc ce cred eu despre viata asta nu numai a mea ci si a familiei, prietenilor mei si chiar si a strainilor.

"Viata este o scena imensa de teatru, iar fiecare are rolul principal in propriul sau spectacol."

Acesta e conceptul meu despre viata.

De ce "o scena imensa de teatru" si nu un platou de film? Am ales o scena de teatru, deoarece atunci cand actorii sunt pe scena trebuie sa dea tot ce pot ca spectacolul sa iasa bine, iar daca gresesc trebuie sa se concentreze pentru a iesi din situatie astfel incat pulicul sa nu observe. Intr-un platou de filmare toate greselile sunt remediate foarte simplu, doar prin refilmarea secventei in care s-a gresit. In viata reala, daca gresim, nu putem sa refilmam acel moment, ci doar sa gasim situatii pentru a iesi din dificultate.

Am mai spus ca "fiecare are rolul principal in propriul spectacol" . Totii ne neastem cu acest "rol principal", dar, trebuie sa avem mare grija de el. Spun asta pentru ca la un moment dat, in viata, se gaseste cineva care sa te invidieze si care sa vrea sa iti fure "rolul". Aceste persoane sunt de obicei asa zisii prieteni.

Nu spun ca nu ar trebui sa avem prietenii, ci doar sa avem mare grija cu cine ne imprietenim.

8 comentarii:

  1. Ai mare dreptate când zici că în viaţa reală nu poţi filma nenumărate duble...

    ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. esti cam fraiera, proasta de-a dreptu'

    RăspundețiȘtergere
  3. @anonim. De ce spui asta? Conceptul tau despre viata care este?

    RăspundețiȘtergere
  4. @anonim. NU trebuie sa fi deacord cu mine, da` de la a nu fi pe aceeasi lungime de unda cu mine pana a ma face proasta pt un lucru pe care il gandesc in asa fel nu crezi ca e un pas destul de mare?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ei, scuze. Nu ma refeream la conceptul tau despre viata, acela mi se pare corect si mie.

    RăspundețiȘtergere
  6. @anonim. Atunci pe ce te bazezi cand spui ca sunt proasta?

    RăspundețiȘtergere
  7. @anonim
    Sa stii ca oameni ca tine se vad zilnic pe strada cu telefoanele in mana si ascultand manele si alte porcarii.
    Conceptul tau despre viata este "sunt prost si imi place sa semnalizez acest lucru"

    Andreea continua ce faci.. si nu lasa gunoiul aruncat de altii sa stea pe tine...

    RăspundețiȘtergere

Sa vedem ce ai de spus ...