24 noiembrie 2009

Happy Birthday for me

NU pot sa cred cat de repede a trecut un an. Parca ieri ma bucuram ca am implinit 16 ani si ascultam colinde (eu de prin noiembrie intru in spritul craiunului :P) si acum uite-ma la 17 ani, ascultand colinde si asteptand sa se faca sambata sa petrec.

Cel mai dragut lucru ce mi s-a intamplat astazi a fost atunci cand mi-am sunat colegii pentru niste informatii si ei in timp ce ii intrebam si-au amintit ca e ziua mea, mi-au inchis telefonu in nas si m-au sunat iar sa-mi spuna la multi ani. :)) M-am distrat de minune :P:))

Totusi inca nu pot sa cred ca a mai trecut un an.

Un comentariu:

  1. Deci nu-mi vine să cred că ai făcut 17 ani. Eu sunt în clasa de lângă tine (11A) şi mai am de aşteptat 3 luni până la sweet 17 =))
    Cât de tare..

    RăspundețiȘtergere

Sa vedem ce ai de spus ...